Guia de comunicació

Aquesta col·lecció de tres documents forma part de la guia de comunicació del projecte BiblioTech. Convidem qualsevol centre a explorar els materials, orientacions i eines que trobareu en obert. Cada document està construït al voltant d’un dels principals temes claus a tenir en compte en l’estratègia de comunicació, en cada un us trobareu la següent informació:

Com definir una estrategia de comunicació

Com definir una estratègia de comunicació de la biblioteca escolar?

Aquí trobaràs recursos, orientacions i inspiració per comunicar el projecte de biblioteca escolar amb consells i eines per a articular missatges clau i connectar amb el públic.

Com construir comunitat

Com construir comunitat a través d’eines digitals?

Aquí tens a la teva disposició recursos, orientacions i consells per articular l’estratègia de comunicació a través de les xarxes socials i mitjans digitals, amb suport de materials gràfics per fer xarxa.

Com vestir la teva biblioteca

Com vestir la teva biblioteca escolar?

Aquí trobaràs recursos, orientacions i inspiració per fer de la teva biblioteca un espai més vibrant i acollidor.